REALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ ZE SMART GAMES – RELACJA Z WARSZTATÓW

8. kwietnia w czytelni Biblioteki Pedagogicznej odbyły się warsztaty dla nauczycieli pt. „Realizacja podstawy programowej ze Smart Games”. Uczestniczki zapoznały się z bogatą ofertą gier dostępną w bibliotece oraz dowiedziały się, w jaki sposób wykorzystać poszczególne gry na lekcjach i zajęciach wyrównawczych.

Smart Games kształtują:

  • Logiczne myślenie i analizę
  • Umiejętności matematyczne
  • Rozumienie przestrzenne
  • Zrozumienie językowe
  • Zdolności planowania i organizacji
  • Współpracę i pracę zespołową
  • Zdolności manualne i koordynację
  • Zdolności wnioskowania
  • Zrozumienie czasu i pamięci

Gry zostały zakupione w ramach realizacji projektu z Budżetu Obywatelskiego Mazowsza „Strefa Pasji  Aktywności w Działaniu”.

Serdecznie zapraszamy do nieodpłatnego wypożyczania gier.

Oprac. Luiza Dawidziuk

Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Zaznacz cookies, które akceptujesz:
Powrót